Mijn Volgers

maandag 3 december 2012

Let it SNOW

Hallo lieve blogmaatjes.
Zoals jullie al hebben kunnen lezen in een vorige post, mocht ik gastdesigner zijn bij DML.
De opdracht die ik kreeg was "Let it SNOW" , maak een echt winterse kaart en gebruik de kleuren blauw en wit.
Nou dat is toch niet zo moeilijk in deze tijd van kerstkaarten maken.
Dit is dan mijn uitwerking van de opdracht geworden.
Deze geweldig leuke Tilda heb ik ingekleurd met 3 blauwe kleuren distress ink, te weten Fade jeans, Chipped sapphire en Stormy sky. Het kleur verschil is minimaal maar net genoeg om er wat nuance in aan te brengen, helaas op de foto niet echt goed te zien. Verder de schaduwen met Black soot aangezet.
Deze kaart heeft een wat ander model dan wat ik normaal aan kaarten maak.
Op het blog van Nicole zag ik dit model voorbij komen en ik vond hem zo leuk, dat ik dit ook eens wilde maken. Alleen heb ik er een vierkante kaart van gemaakt.
Zo ziet de kaart eruit als ik hem open gevouwen heb.
Maar de kaart heeft ook nog een achterflap.
En dat is op deze foto goed te zien. Het was even uit puzzelen hoe ik dit model uit één stuk kon maken zonder naden en dat is me gelukt.
Dit is het patroon en gemaakt uit één stuk cardstock van 30 x 30 cm.
Verder heb ik gebruikt;
Wit cardstock voor de kaart
Licht blauw cardstock
DP van Maja Designs
Stansen van Spellbinders en de ster is een stans bij de boekenvoordeel vandaan
Plakparels
Bloemen van o.a. WOC en uit de voorraad
Stickles Frosted Lace
Glossy accents voor de skibril
Perlenpen
Parelbolletjes op een stengeltje
Wondgaas
Tekst op de computer gemaakt
En alle randen met de hand gestikt
Ik heb met veel plezier deze kaart gemaakt en hoor graag wat jullie ervan vinden.
Deze kaart doet mee bij;
Tilda's Town: Celebrate Christmas
Marvelous Magnolia; Mono chrome
The Dutch Magnolia Chickies; Kerstkaart
AnMa Creatief; All mag
Scrap&More; Kerst
Crealing; Kerst
Simply Magnolia; Christmas
Addicted_to_Stamps; Weihnachtszeit
7 Kids College Fund; Anything Goes
Craftyhazelnutschristmas; Make it girlie
Creatalicious; Winter
EKEF; NIET traditionele kerstkleuren
Hookedoncraft; Christmas
It's a Magnolia; Make een winterkaart
Lovely Hanglar/Magnolia; Winter wonderland

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en tot de volgende post.


55 opmerkingen:

  1. Prachtig model Sieta en je kaart is nog prachtiger!!! Schitterend ingekleurd en wat een details. Helemaal TOP!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow schitterende kerstkaart Sieta en een gaaf model.
    heb hem opgeslagen dank je wel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi siësta
    Wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt voor mij een echte winnaarskaart,dus veel succes met de Challenger
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sieta,

    Wat een pracht van een kaart,zowel het model(heb ik gedownload!) als de uitvoering,helemaal super!!!! Bedankt voor het patroon van de kaart :-)!!

    Fijne dag en groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwwwww Sieta wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Super. Wat een pronkstuk en wat een mooie blauwe tinten. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sieta,wat een beaty heb je gemaakt alles past heel mooi bij elkaar prachtig hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldige kaart heb je gemaakt. en veel succes met de challenge.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOO wat een schitterende kaart heb je gemaakt, lekker met veel details, prachtig ingekleurd en apart model kaart, geweldig. Ik vind hem top!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model en een hele mooie kaart.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap dat je dat hebt kunnen uitvogelen Sieta en dank voor het patroon. Het is beeldschoon en wat mij betreft een winnertje!!!!!!!! Oh zie net dat Corry er ook zo over denkt.....gaat dus helemaal lukken!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend, wat een mooie winters kaart is dit. Prachtig model, is al opgeslagen op de pc.
    Deze valt vast in de prijzen.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wowwwwwwww wat een prachtkaart Sieta en wat een prachtig model toppie hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sieta, wat een prachtige kaart, vind het echt een topper. Bedankt ook dat je het patroon met ons wil delen.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It si cute so much!!! Love the image you used here.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is wel een hele mooie kaart geworden zeg ! zeker dat puzzelen waard:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart en leuk model prachtig van kleur en leuke details groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is deze mooi gelukt!! En vooral het kleuren is prachtig.
    Zit net te bedenken wat voor nieuwe kaart ik ga maken en dit model vind ik super, dus ga er eens voor zitten. Leuk idee. Je layout is tot in de puntjes zo mooi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooi kaartje Sieta. Wat fijn dat je het patroon erbij hebt gezet. Dat moet ik toch ook eens proberen hoor. Ik vind het erg leuk!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Sieta (met bijgeleverd patroon :)). Ook prachtig en subtiel ingekleurd tussen al de blauwe tinten! Leuk dat je meedoet bij Tilda's Town challenge deze week!
    groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sieta, wat een supermooie kaart heb je gemaakt. Ik vind het patroon ook ontzettend leuk (heb deze even opgeslagen hoor!). Prachtig ingekleurd. Bedankt voor het meedoen bij Tilda's Town Challenges deze week en veel succes. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je kaart erg mooi geworden. Prachtig gekleurd en wat een leuk model!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een superleuke kaart zeg, en prachtig ingekleurd!!!
    Wat leuk dat je het patroon met ons deelt!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwie wat een schitterende kaart Sieta, mooie kleuren en gaaf model, bedankt voor het patroon.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart, mooie kleuren en leuk model.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart Sieta, erg mooi van kleur.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is prachtig Sieta en dank je wel voor de template.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje Sieta, gaaf model. Ik heb de template opgeslagen, ik ga het zeker ook eens proberen.
    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart, Sieta! Erg leuk patroontje. Bedankt voor je deelname bij DMCC en eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een gaaf kaartje!! Heel erg mooi modelletje, die ga ik onthouden!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous design and beautiful colouring Siesta, thanks for sharing with us at LHOSM and ATSC, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sieta, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Your card is fantastic, I love the folds and will definitely save it and give it a try (uhm well ONE DAY... but I do, this one looks really interesting! Your card made my personal to-do-list now a bit longer *smile*). You did an amazing job on coloring and layout also with adding embellishments, absolutely lovely!
    Thank you for joining us at Creatalicious Challenges!
    Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wowww Sieta,Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja leuk he dat je gastdesigner bij ons bent ( DML ). En wat een heerlijke winterse kaart .... en zo een gaaf model. Ik heb het opgeslagen hoor. Ga het zeker eens proberen. Leuk dat je meedoet bij Tilda's Town ! groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gorgeous and beautiful with awesome details. Thank you for joining us at 7 Kids College Fund. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  36. stunning card love the design thanks so much for joining us at lovely hAngler or sweet magnolia this week
    hugs sara x x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful the image is coloured beautifully and the layout and design are gorgeous.
    Thanks for sharing with us at Marvelous Magnolia.
    Hugs, Nancie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik vind het een prachtig kaartje en ook een heel erg leuk model. Ik ga hem op mijn "nog te doen"lijstje zetten. Leuk dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  39. What a lot of stunning work here thanks for playing at marvelous magnolia hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke kaart! Hij deed mij denken aan mijn eigen kaart, maar toen zag ik dat je hem ook nog eesn anders kan openvouwen, wat super!!! Ga ik eens onthouden.

    Gezellig dat je deze maand meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een schitterend kaartje, leuk dat je meedoet bij onze challenge van Scrap en More, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Beautiful card, thank you for joining us at Tilda's Town, Celebrate Christmas challenge, good luck and hope to see you again next week. Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Utterly gorgeous - thanks for joining in my CHNC challenge 101 - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Schitterende kaart Sieta.... erg mooi dat blauw/wit. De vorm vind ik helemaal toppie; bedankt voor de tekening....
    Gefeliciteerd met het winnen van de flexaset bij EKEF!!! Super!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Sieta,

    Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt en een prachtig model.Heel mooi gekleurd en een prachtige combi met het papier. Al is het niet onze beurt van de week bij de Marvelous Magnolia, ik wil je persoonlijk toch even een complimentje geven.Ik vind hem echt schitterend.
    lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beautiful Christmas card. Thanks for joining us at Tilda's Town this week.
    Hugs,
    Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Sieta, wat een prachtig model. Supermooi kaartje is dit weer geworden, prachtige kleurtjes. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. supeer mooi gemaakt zeg

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtige kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname bij Lovely Hanglar or Sweet Magnolia.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige kaart zeg, schitterend!!!!!
    Dank je wel voor het meedoen bij ATSC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik loop een beetje achter deze week en had bijna deze schitterende kaart gemist.
    Geweldig mooi.
    Fijn weekend.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wauw wat een schitterende kaart
    Hij staat alleen verkeerd gelinkt dit ga ik even voor je goed zetten
    Bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wauw wat een beauty super bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het was een luxe die kaart!Ik hield van de kleuren en bedankt voor het delen van het diagram van de vergadering.Kisses!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.