Mijn Volgers

donderdag 20 september 2012

Hallo kleine meid

Hallo lieve bloggers.
Eerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart.
Ik heb deze keer weer een geboorte kaartje gemaakt, is altijd wel handig om die op voorraad te hebben.
Bij The Dutch Magnolia Chickies hebben ze een challenge waaraan ik graag deel wou nemen en ze vragen daar een babykaart. Bij It's a Magnolia challenge willen ze graag een envelopje op de kaart zien. Dus  heb ik mijn best gedaan om hier samen een kaart mee te maken.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Wit en roze cardstock
DP van KaiserCraft
Cuttlebug embossingmal
Envelopstans MD
Tekststempel MD
Stempel Magnolia
Copicmarkers
Bloemen WOC
Plakparels van de Action
Kralenpin
Borderstans Crealies
Stickles Frosted Lace en Fruit Punch
En de mooie Spellbindersstans Floral Ovals
Voor het blog van Hobbyhome Hobbyartikelen heb ik een layout mogen maken en als dank daarvoor heb ik voor €10,00 iets uit mogen zoeken in de webshop en dat is de stans van Spellbinders geworden. Deze prachtige stans wilde ik heel graag hebben, maar ze zijn aardig aan de prijs en je kan je centjes maar aan een ding tegelijk uitgeven.
Nogmaals bedankt Hanneke en veel plezier met je nieuwe bloguiterlijk.
Veder doet deze kaart mee met de challenge van Simply Magnolia "Anything Goes".

Oeps vergeet ik bijna te vertellen dat ik met deze kaart
de challenge bij GeWe Hobby heb gewonnen.

Bedankt dat jullie weer langskomen en een reactie stel ik zeer op prijs.



31 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je winnende kaartje Sieta, dit is er weer een hoor, prachtig/
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dikke proficiat met je winnende kaart. Deze kaart is ook echt weer zoooooo mooi, Sieta!! Een schitterend geheel. Heel erg bedankt dat je met ons meedoet bij Simply Magnolia. Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sieta,gefeliciteerd met je prijs.Je baby kaart is heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd
    je kaartje wat je nu gemaakt hebt is weer heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi sieta
    als eerste van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs en deze kaart is ook weer zo schatje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tis een schatje, leuk dat de tekst uit het envelopje piept. Gefeliciteerd met je pijs!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een snoepie Sieta en nog GEFELICITEERD met je gewonnen prijs!

    xxxTineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Sieta! Succes met de challlenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje, zo lief
    en gefeliciteerd met je prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje, Sieta! Vind het envelopje met tekst erg leuk. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Deze kaart is ook schitterend.
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Wat een schatje blijft deze stempel toch.
    Gefeliciteerd met je prijs. Hopelijk komt deze snel aan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allemaal leuke gezellige dingen lees ik in je blogbericht en ik zie ook nog eens een geweldige kaart dus.....leuk om even hier langs te komen. Dankjewel Sieta voor je bijdrage aan de challenge van DMCC,graag tot de volgende keer. Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart!!! Supermooie ovale mal heb je gebruikt!!
    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is prachtig!!! Die spelbinder staat inderdaad ook nog op mijn verlanglijstje, wat is die mooi hé!? Maar wel duur... Je kaart is schitterend en wat ik zo mooi vind is dat je dat envelopje van dubbelzijdig papier heb gemaakt, zo komt die nog mooier tot zijn recht! Succes met de challenges.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief babykaartje erg leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig babykaartje, super mooi gemaakt.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve kaart en wat een leuke tekst het is weer een plaatje om te zien

    liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief en snoezig kaartje heb je gemaakt!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een lief en mooi kaartje Sieta. en gefeliciteerd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieve en lekkere roze meidenkaart. Ze blijven leuk. Het envelopje vind ik erg leuk gedaan.
    Groetjes MIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb jij weer een prachtige kaart gemaakt, Sieta!
    Niet alleen de kleuren en de prachtige kader, maar ook het stukje met embossing en deze super lieve stempel.
    Heel mooi.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig babykaartje. Erg leuk met dat kleine envelopje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sieta,

    wat een superschattig babykaartje!

    Fijn dat je met dit mooie kaartje meedoet bij simply magnolia.

    Groetjes

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super mooi gemaakt. leuk dat je meedoet met Simply Magnolia
    Gefeliciteerd met je prijs!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaarten! En gefeliciteerd met het winnen van de challenge!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sieta, wat een prachtige kaart heb je gemaakt ennnnnn terecht dat je heb gewonnen bij Ge-We hobby. super!! en gefeliciteerd.! Groetjes en een fijne avond,Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje heb je gemaakt Sieta.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een schattige mooie kaartjes

    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname bij IAMC.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.